RENAULT 9-11 KULÜBÜ

Türkiye'nin İlk ve Tek Renault 9-11 Kulübü
Zaman: Sal Şub 20, 2018 1:35 am

Tüm zamanlar UTC




Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 2513 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 122, 123, 124, 125, 126  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: Pzr May 15, 2016 11:31 am 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Eyl 05, 2011 6:46 pm
Mesajlar: 7511
Konum: sence ?
karadeniz yazdı:
Vay arkadaş, ben korkudan dalamıyorum koltuklara deri bozarım bir de diye

Birşey olmaz , bak adam mis gibi yapmış :good:


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzr May 15, 2016 12:05 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzr Eyl 04, 2011 3:49 pm
Mesajlar: 6998
Konum: Ankara
Hakiki ise dalma benimki vinleks

_________________
www.uzaynet.com.tr


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Sal May 17, 2016 6:09 am 
Çevrimdışı
Çakma Admin
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzr Eyl 04, 2011 6:50 pm
Mesajlar: 7960
burcinhan yazdı:
Hakiki ise dalma benimki vinleks



Hakiki deri, adını bilemedim şuan

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Ex
1979 Murat 131 T Stop


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Cmt May 21, 2016 4:20 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Oca 30, 2012 9:11 pm
Mesajlar: 661
Renault 21 Arka koltukları taktım baya zor oldu ama güzel oldu.
Resim

Resim

_________________
16 GS 935


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Cmt May 21, 2016 5:28 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Eyl 05, 2011 11:08 am
Mesajlar: 1228
Minibüsü muayeneye götürdük. İstasyon kapısında suyu bitirdi. İçeriyi dumana boğdu. Muayeneden geçtik ama eve gelinceye kadar 20 litreden fazla su yedi. İki kilometre arayla hararet fırladı.

Pazartesi sanayi yolu göründsü. Yarın da sınav için araba lazımdı.


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Cmt May 21, 2016 7:43 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Cum Nis 27, 2012 1:05 pm
Mesajlar: 3900
Konum: KONYA
Thamate55 yazdı:
Renault 21 Arka koltukları taktım baya zor oldu ama güzel oldu.
Resim

Resim


Eline saglik abi.. Orjinal yerlerine oturuyor mu

_________________
Herkes kendi uçurumlarının derinliğine inanır..


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Cmt May 21, 2016 9:03 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzr Eyl 04, 2011 10:40 am
Mesajlar: 4803
Konum: Tekirdağ / Şarköy
Cihangir KALKAN yazdı:
Minibüsü muayeneye götürdük. İstasyon kapısında suyu bitirdi. İçeriyi dumana boğdu. Muayeneden geçtik ama eve gelinceye kadar 20 litreden fazla su yedi. İki kilometre arayla hararet fırladı.

Pazartesi sanayi yolu göründsü. Yarın da sınav için araba lazımdı.

Doldur suyu devam et içine 3 - 4 tane yumurta akı salla idare eder seni ;)

Wi-fi veya Mobil Bağlantı ile Bir Şekilde Gönderildi.

_________________
Biz, Bize Gerici Diyenlere;
DEH Demek İçin Gerideyiz...


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzr May 22, 2016 4:00 am 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Oca 30, 2012 9:11 pm
Mesajlar: 661
SMT KRMN yazdı:
Thamate55 yazdı:
Renault 21 Arka koltukları taktım baya zor oldu ama güzel oldu.
Resim

Resim


Eline saglik abi.. Orjinal yerlerine oturuyor mu


Teşekkürler orjinal yerlerine olmuyor üzerinde baya çalışmak gerekiyor daraltma işlemi vs yapılıyor.

_________________
16 GS 935


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzr May 22, 2016 10:46 am 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Eyl 05, 2011 11:08 am
Mesajlar: 1228
ahmetcan466 yazdı:
Cihangir KALKAN yazdı:
Minibüsü muayeneye götürdük. İstasyon kapısında suyu bitirdi. İçeriyi dumana boğdu. Muayeneden geçtik ama eve gelinceye kadar 20 litreden fazla su yedi. İki kilometre arayla hararet fırladı.

Pazartesi sanayi yolu göründsü. Yarın da sınav için araba lazımdı.

Doldur suyu devam et içine 3 - 4 tane yumurta akı salla idare eder seni ;)

Wi-fi veya Mobil Bağlantı ile Bir Şekilde Gönderildi.

Biz kapaktan şüphelendik. İşe yararsa evde yarım kutu Berner kaçak önleyici köpük var.


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzr May 22, 2016 2:21 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzr Eyl 04, 2011 10:40 am
Mesajlar: 4803
Konum: Tekirdağ / Şarköy
Dene bakalım köpükle bisey kaybetmesine bence

Wi-fi veya Mobil Bağlantı ile Bir Şekilde Gönderildi.

_________________
Biz, Bize Gerici Diyenlere;
DEH Demek İçin Gerideyiz...


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzr May 22, 2016 7:25 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Eyl 05, 2011 11:08 am
Mesajlar: 1228
Yağ dolum kapağı gres gibi oldu. Dolum ağzının boğazına peçete soktuk. Yağ yerin su geldi. Usta idare eder derse kendimiz götüreceğiz. Yoksa kurtarıcı çağrılacak.


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzt May 23, 2016 12:11 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Cum Nis 27, 2012 1:05 pm
Mesajlar: 3900
Konum: KONYA
baskı balata, prizdrek rulmanı-şanzıman keçesi-bilyası (3'ü aynı parçaymış heralde, kırıldığı için değişti) araçta bi yağ kaçağı var ama neden oldu bilemiyorum

_________________
Herkes kendi uçurumlarının derinliğine inanır..


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzt May 23, 2016 1:20 pm 
Çevrimdışı
Çakma Admin
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzr Eyl 04, 2011 6:50 pm
Mesajlar: 7960
Cihangir KALKAN yazdı:
Yağ dolum kapağı gres gibi oldu. Dolum ağzının boğazına peçete soktuk. Yağ yerin su geldi. Usta idare eder derse kendimiz götüreceğiz. Yoksa kurtarıcı çağrılacak.


O motor sandık olarak yeni değil miydi ?

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Ex
1979 Murat 131 T Stop


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzt May 23, 2016 5:43 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Eyl 05, 2011 11:08 am
Mesajlar: 1228
Önceden silindir kapağı değiştiği için blok patlayınca yarım motor sandıktan çıkarılmıştı. Kapak da o zaman çok temiz olduğu için 2008' den çıkma alınmıştı. 40 bin kilometreden fazla yapınca eskisinden beter arızalandı. Tamir işi şimdilik askıda fakat sebebini öğrenmek için başında duracağım.


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzt May 23, 2016 7:37 pm 
Çevrimdışı
Çakma Admin
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzr Eyl 04, 2011 6:50 pm
Mesajlar: 7960
Cihangir KALKAN yazdı:
Önceden silindir kapağı değiştiği için blok patlayınca yarım motor sandıktan çıkarılmıştı. Kapak da o zaman çok temiz olduğu için 2008' den çıkma alınmıştı. 40 bin kilometreden fazla yapınca eskisinden beter arızalandı. Tamir işi şimdilik askıda fakat sebebini öğrenmek için başında duracağım.


Sadece conta yakmış bile olabilir. Geçmiş olsun.

Tci ye anahtar değmeyecek. 20.5 sıkıştırmalı karadüzen bir dizel motoru turboyla kastırıp 105 hp yapınca o motorun fabrika ayarlarına geri dönmesi türk sanayiinde mümkün olmuyor. Önemli birşey çıkmaz inşallah

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Ex
1979 Murat 131 T Stop


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzt May 23, 2016 8:51 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzr Eyl 04, 2011 10:40 am
Mesajlar: 4803
Konum: Tekirdağ / Şarköy
Emme manifiltunun üzerinde yaylı bir regülatör var o duruyor mu? Yoksa yerini korlemisler mi? Birde wesgate çalışıyor mu. Emme manifiltunun üzerindeki regülatör olarak geçiyor adı wesgate in çalışmadığı durumda bir nevi sigorta görevi görüyor üst kapaktaki basıncın belli bir aralıkta kalmasını sağlıyor

Wi-fi veya Mobil Bağlantı ile Bir Şekilde Gönderildi.

_________________
Biz, Bize Gerici Diyenlere;
DEH Demek İçin Gerideyiz...


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzt May 23, 2016 8:53 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzr Eyl 04, 2011 10:40 am
Mesajlar: 4803
Konum: Tekirdağ / Şarköy
Yukarıda yazdıklarımda sorun varsa kapakta aşırı basınç yüzünden motorda sorunlar meydana geliyor.

Wi-fi veya Mobil Bağlantı ile Bir Şekilde Gönderildi.

_________________
Biz, Bize Gerici Diyenlere;
DEH Demek İçin Gerideyiz...


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Sal May 24, 2016 2:52 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Eyl 05, 2011 11:08 am
Mesajlar: 1228
ahmetcan466 yazdı:
Emme manifiltunun üzerinde yaylı bir regülatör var o duruyor mu? Yoksa yerini korlemisler mi? Birde wesgate çalışıyor mu. Emme manifiltunun üzerindeki regülatör olarak geçiyor adı wesgate in çalışmadığı durumda bir nevi sigorta görevi görüyor üst kapaktaki basıncın belli bir aralıkta kalmasını sağlıyor

Wi-fi veya Mobil Bağlantı ile Bir Şekilde Gönderildi.

Dizel motoru çok da iyi bilmediğim için yazdıklarınızın hepsini kontrol ederken bir taraftan da öğreneceğim. Manifoldun üzerindeki yaylı parça hiç yabancı gelmiyor. Çıkınca yine bakarım. Parçayı oynatsam bir yeri bozulur mu? Turboya yakın yerde distribütör vakumuna benzer yuvarlak bir parça var. Onun da üzeri ıslaktı. O parça hakkında da birşeyler yazarsanız öğreneceğim.

Konuyla alakası yok ama sağ yolcu tarafının altına doğru şafta benzer bir parça gidiyor. Onu da biliyorsanız merak ettim. Şimdi benim arabanın arka balatasından gelen sese bakmak için dışarı çıkacağım. Starex' e de bakarım.


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Sal May 24, 2016 3:15 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzr Eyl 04, 2011 10:40 am
Mesajlar: 4803
Konum: Tekirdağ / Şarköy
Yolcu tarafından arkaya kadar uzanan ve ucunda büyük bir somun olan parça aracın esneme sırasındaki dengeyi sağlayan mil dir.
Wesgate dediğim kaputu açınca sol tarafta turbonun altında üzerine bir hortum giren diyaframdir ucundan ince bir çubuk çıkar ve egzoz borusunun üzerinde bulunan kelebeği hareket ettirir yani sen yüksek devirde giderken turbo basıncı da yükseldiğinden bu basıncın bir kısmının e gzoz borusu üzerindeki kelebeği açarak hem egzoz gazının tahliyesini hızlandırır hemde motor icinde fazla basınç oluşmasını engeller. Ona giren hortumu sökerek hortumun takıldığı yere basınçlı hava vererek deneyeceksin. Eger hava verdiğinde egzoz daki kelebeği açıp kapamiyorsa bozuktur yenisi 150 lira civarı. Kolay gelsin.

Wi-fi veya Mobil Bağlantı ile Bir Şekilde Gönderildi.

_________________
Biz, Bize Gerici Diyenlere;
DEH Demek İçin Gerideyiz...


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Sal May 24, 2016 5:47 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Eyl 05, 2011 11:08 am
Mesajlar: 1228
Fotoğrafı da çektim. Islak yerler görünmesi lazım. Benim monitör karanlık gösteriyor.

Emme manifoldunun üzerinde yaylı mekanizma bulamadım fakat turbodaki yaylı çubuğu görmüştüm. Turbodaki diyafram ıslak yazmışım. Islak olan emme manifoldundaki diyaframa benzer parçanın altıymış. Manifoldun arkasındaki yuvarlağın tepesi de sağa sola dönüyor.

Havayla diyaframı kontrol ederken kompresörle mi ayak pompasıyla mı yoksa üflemeyle mi hava vereceğiz? Emme manifoldunun üzerindeki parça da diyafram ise onun sağlamlığını nasıl anlayabiliriz?

Her ihtimale karşı antifriz tavsiyesi verirseniz çok iyi olur.

Resim

Benim arabanın arka gres kapağını sökemedim. Tekeri boşta çevirince de ses geliyor. Kampana perçini veya yayda arıza yoksa rulman gitmiş olabilir.


Başa Dön
 Profil  
 
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 2513 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 122, 123, 124, 125, 126  Sonraki

Tüm zamanlar UTC


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Geçiş yap:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye