RENAULT 9-11 KULÜBÜ

Türkiye'nin İlk ve Tek Renault 9-11 Kulübü
Zaman: Pzr Şub 18, 2018 6:11 pm

Tüm zamanlar UTC




Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 105 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6  Sonraki
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Re: 2014 Dacia Logan MCV
MesajGönderilme zamanı: Pzt Tem 13, 2015 12:22 pm 
Çevrimdışı
Çakma Admin
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzr Eyl 04, 2011 6:50 pm
Mesajlar: 7960
son cümle bence şöyşe olmalıydı "araba zaten gitmiyor o yüzden korkuya mahal yok "

bak şimdi sen böyle söyleyince bi nivacı arkadaşın lada forumunda araçların hızlanma sorunu ile ilgili bir başlıkta attığı mesaj geldi aklıma, nivada hızlanma sorunu diye birşey yok çünkü hızlanma yok demişti :)

birşey daha ben ekliyorum o zaman kontağı kapatıp anahtarı çektiğinde ön iki kapıdan herhengi birini açana ladar veya 30 sn geçene kadar ön camları açıp kapatabilirsin.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Ex
1979 Murat 131 T Stop


Başa Dön
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı: Re: 2014 Dacia Logan MCV
MesajGönderilme zamanı: Pzt Tem 13, 2015 12:52 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Cum Ara 09, 2011 3:51 pm
Mesajlar: 3028
Konum: İzmir/Bornova
Deneyeyim onu da bir ara. Güzel bir özellik. Teyp anahtar kontağa takılı olmasa bile kullanılabiliyor. Yalnız bir süre sonra kendi kendine kapanıyor.

_________________
2014 Dacia Logan MCV 1.2 LPG


Başa Dön
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı: Re: 2014 Dacia Logan MCV
MesajGönderilme zamanı: Pzt Tem 13, 2015 1:22 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Eyl 05, 2011 9:29 am
Mesajlar: 3572
sandalye yazdı:
Deneyeyim onu da bir ara. Güzel bir özellik. Teyp anahtar kontağa takılı olmasa bile kullanılabiliyor. Yalnız bir süre sonra kendi kendine kapanıyor.

o iyi birşey en azından akü ölmez

_________________
Bâki kalan bu kubbede hoş bir sâda imiş...


Başa Dön
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı: Re: 2014 Dacia Logan MCV
MesajGönderilme zamanı: Pzt Tem 13, 2015 3:32 pm 
Çevrimdışı
Çakma Admin
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzr Eyl 04, 2011 6:50 pm
Mesajlar: 7960
renault9spring yazdı:
sandalye yazdı:
Deneyeyim onu da bir ara. Güzel bir özellik. Teyp anahtar kontağa takılı olmasa bile kullanılabiliyor. Yalnız bir süre sonra kendi kendine kapanıyor.

o iyi birşey en azından akü ölmez


ve ayarı da var ayrıca akü koruması yoksa istersen akü bitene kadar kapanmayabilir de

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Ex
1979 Murat 131 T Stop


Başa Dön
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı: Re: 2014 Dacia Logan MCV
MesajGönderilme zamanı: Pzt Tem 13, 2015 8:24 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Cum Nis 27, 2012 1:05 pm
Mesajlar: 3900
Konum: KONYA
tekrardan hayırlı olsun kardeşim, on numara beş yıldız :nazar: fotografları yenı gördüm çok güzel gerçekten yorumlaman daha da güzel

_________________
Herkes kendi uçurumlarının derinliğine inanır..


Başa Dön
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı: Re: 2014 Dacia Logan MCV
MesajGönderilme zamanı: Pzt Tem 13, 2015 10:57 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Cum Ara 09, 2011 3:51 pm
Mesajlar: 3028
Konum: İzmir/Bornova
Teşekkürler Samet.

Deniz abi bugün dediğin kontağı çektikten sonra camları kapatma olayını denedim yemedi. LPG bittiği için bir süredir benzinde kullanıyorduk. Bugün LPG'yi fulledim 28 küsür litre aldı. Sürekli LPG ile kaç km gidecek bir deneyeceğim bakalım.

Kötü bir özelliğini daha söyleyeyim. Dönüş mesafesi çok geniş. Araba dönmüyor. Kamyon gibi birşey zaten :) Hadi burnu kurtardım diyorum bu sefer arkası sağa sola takılacak diye korkuyorum. Dacia'da bunun farkında herhalde utancından teknik verilere dönüş çapını yazmamış :)

Dacia'nın ingiltere sitesinden baktım kaldırımdan duvara 10.82 metre diyor.

Hazır siteye girmişken İngiltere'de neler koyabiliyoruz diye baktım. DCI 90 üstüne allah ne verdiyse doldurdum karatılmış camlardan çelik jantlara elektrikli arka camlara kadar 49 bin lira tuttu. Avrupa'da Laureate Prime diye bir donanım paketi daha var ve araç baya bir doldurulabiliyor.

_________________
2014 Dacia Logan MCV 1.2 LPG


Başa Dön
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı: Re: 2014 Dacia Logan MCV
MesajGönderilme zamanı: Pzt Tem 13, 2015 11:46 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Eyl 05, 2011 9:29 am
Mesajlar: 3572
sandalye yazdı:
Teşekkürler Samet.

Deniz abi bugün dediğin kontağı çektikten sonra camları kapatma olayını denedim yemedi. LPG bittiği için bir süredir benzinde kullanıyorduk. Bugün LPG'yi fulledim 28 küsür litre aldı. Sürekli LPG ile kaç km gidecek bir deneyeceğim bakalım.

Kötü bir özelliğini daha söyleyeyim. Dönüş mesafesi çok geniş. Araba dönmüyor. Kamyon gibi birşey zaten :) Hadi burnu kurtardım diyorum bu sefer arkası sağa sola takılacak diye korkuyorum. Dacia'da bunun farkında herhalde utancından teknik verilere dönüş çapını yazmamış :)

Dacia'nın ingiltere sitesinden baktım kaldırımdan duvara 10.82 metre diyor.

uzun araçlarda o öyle olur zaten.Broadwayle karşılaştırma.mesela kavşak dönerken dikkat etmezsen arka tekerlek kavşağa çıkabilir.Bir de bir şey sormak istiyorum.yokuş aşağı 100 le boşta giderken frene bassan kısa mesafede durdurmaya yetermi gücü frenin?

_________________
Bâki kalan bu kubbede hoş bir sâda imiş...


Başa Dön
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı: Re: 2014 Dacia Logan MCV
MesajGönderilme zamanı: Pzt Tem 13, 2015 11:55 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Cum Ara 09, 2011 3:51 pm
Mesajlar: 3028
Konum: İzmir/Bornova
renault9spring yazdı:
sandalye yazdı:
Teşekkürler Samet.

Deniz abi bugün dediğin kontağı çektikten sonra camları kapatma olayını denedim yemedi. LPG bittiği için bir süredir benzinde kullanıyorduk. Bugün LPG'yi fulledim 28 küsür litre aldı. Sürekli LPG ile kaç km gidecek bir deneyeceğim bakalım.

Kötü bir özelliğini daha söyleyeyim. Dönüş mesafesi çok geniş. Araba dönmüyor. Kamyon gibi birşey zaten :) Hadi burnu kurtardım diyorum bu sefer arkası sağa sola takılacak diye korkuyorum. Dacia'da bunun farkında herhalde utancından teknik verilere dönüş çapını yazmamış :)

Dacia'nın ingiltere sitesinden baktım kaldırımdan duvara 10.82 metre diyor.

uzun araçlarda o öyle olur zaten.Broadwayle karşılaştırma.mesela kavşak dönerken dikkat etmezsen arka tekerlek kavşağa çıkabilir.Bir de bir şey sormak istiyorum.yokuş aşağı 100 le boşta giderken frene bassan kısa mesafede durdurmaya yetermi gücü frenin?


Frenlerini ben sevdim. Gayet rahat duruyor yalnız hiç yüklüyken denemedim. Yani frenleri yeterli. Tabi karşılaştırmak için pek bir araç kullanmadım. Kullandıklarımda da emanet araç korkusuna ilginç deneyler yapamadım. Zaten emanet araba kullanırken yusuf atıyorum :) o yüzden ne kadar doğru bir yorum olur bilmiyorum. Hazır yeri gelmişken fren pedalından da bahsedeyim.

Pedal ilk birkaç cm boşluk var gibi. Dozajlaması iyi. Rahatlıkla istediğiniz kadar fren yapabiliyorsunuz. Mesela bazı araçların frenleri olur dokunduğunuz anda tutmaya başlar. Bu öyle değil. Fren gücünü bütün pedala güzelce yaymışlar.

Zaten aracın kendi cüssesine göre 200 kilo eksiği var. Bir zahmet dursun :) Lastiklerin markasını da hatırlamıyorum ancak güzel tutuyor. ABS'yi devreye sokmak baya zor. Şahsen ben ABS'yi bir kere devreye sokabildim deneme amaçlı. Onun haricinde lastiklerden olsa gerek hiç ABS ışığı yanmadı. Yine ESP'yi de çalıştıramadım. Zaten aracı limitlerine kadar hiç zorlamadım. ESP'ye gerek kalmaması normal. Güzel boş yol veya alan falan bulsam bir ara gözümü karartıp ESP'de deneyeceğim :)

Basitçe bir hesap yapayım. 300 kilo bagaj olsa, 60'ar kilodan 5 kişi olsa toplam 600 kilo eder. Aracın kendi ağırlığı ıvırıydı zıvırıydı 1700 kiloya yaklaşır. 1700'de yine yeteri kadar tutar gibi geliyor ancak daha fazla yüklenirse sakat.

Yalnız böyle bir araçta kesinlikle ESP şart. Şahsen bu araç arkadan kaymaya başlasa imkanı yok daha toplayamam :) Arka tarafta çok büyük bir boş alan olduğu için arkadan kaymaya çok müsait bir yapısı var. Kullanırken bile arkadan kayma yaşamasanız bile sanki her an açılacakmış gibi hissediyorsunuz. Belki boyutlarından dolayı böyle hissettiriyor da olabilir.

Birde bu araç bana çok büyük bir tecrübe yaşattı. Evlenip çoluk çocuğa karışana kadar HB'den başka araç almam :)

_________________
2014 Dacia Logan MCV 1.2 LPG


Başa Dön
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı: Re: 2014 Dacia Logan MCV
MesajGönderilme zamanı: Sal Tem 14, 2015 12:13 am 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Eyl 05, 2011 9:29 am
Mesajlar: 3572
sandalye yazdı:
renault9spring yazdı:
sandalye yazdı:
Teşekkürler Samet.

Deniz abi bugün dediğin kontağı çektikten sonra camları kapatma olayını denedim yemedi. LPG bittiği için bir süredir benzinde kullanıyorduk. Bugün LPG'yi fulledim 28 küsür litre aldı. Sürekli LPG ile kaç km gidecek bir deneyeceğim bakalım.

Kötü bir özelliğini daha söyleyeyim. Dönüş mesafesi çok geniş. Araba dönmüyor. Kamyon gibi birşey zaten :) Hadi burnu kurtardım diyorum bu sefer arkası sağa sola takılacak diye korkuyorum. Dacia'da bunun farkında herhalde utancından teknik verilere dönüş çapını yazmamış :)

Dacia'nın ingiltere sitesinden baktım kaldırımdan duvara 10.82 metre diyor.

uzun araçlarda o öyle olur zaten.Broadwayle karşılaştırma.mesela kavşak dönerken dikkat etmezsen arka tekerlek kavşağa çıkabilir.Bir de bir şey sormak istiyorum.yokuş aşağı 100 le boşta giderken frene bassan kısa mesafede durdurmaya yetermi gücü frenin?


Frenlerini ben sevdim. Gayet rahat duruyor yalnız hiç yüklüyken denemedim. Yani frenleri yeterli. Tabi karşılaştırmak için pek bir araç kullanmadım. Kullandıklarımda da emanet araç korkusuna ilginç deneyler yapamadım. Zaten emanet araba kullanırken yusuf atıyorum :) o yüzden ne kadar doğru bir yorum olur bilmiyorum. Hazır yeri gelmişken fren pedalından da bahsedeyim.

Pedal ilk birkaç cm boşluk var gibi. Dozajlaması iyi. Rahatlıkla istediğiniz kadar fren yapabiliyorsunuz. Mesela bazı araçların frenleri olur dokunduğunuz anda tutmaya başlar. Bu öyle değil. Fren gücünü bütün pedala güzelce yaymışlar.

Zaten aracın kendi cüssesine göre 200 kilo eksiği var. Bir zahmet dursun :) Lastiklerin markasını da hatırlamıyorum ancak güzel tutuyor. ABS'yi devreye sokmak baya zor. Şahsen ben ABS'yi bir kere devreye sokabildim deneme amaçlı. Onun haricinde lastiklerden olsa gerek hiç ABS ışığı yanmadı. Yine ESP'yi de çalıştıramadım. Zaten aracı limitlerine kadar hiç zorlamadım. ESP'ye gerek kalmaması normal. Güzel boş yol veya alan falan bulsam bir ara gözümü karartıp ESP'de deneyeceğim :)

Basitçe bir hesap yapayım. 300 kilo bagaj olsa, 60'ar kilodan 5 kişi olsa toplam 600 kilo eder. Aracın kendi ağırlığı ıvırıydı zıvırıydı 1700 kiloya yaklaşır. 1700'de yine yeteri kadar tutar gibi geliyor ancak daha fazla yüklenirse sakat.

Yalnız böyle bir araçta kesinlikle ESP şart. Şahsen bu araç arkadan kaymaya başlasa imkanı yok daha toplayamam :) Arka tarafta çok büyük bir boş alan olduğu için arkadan kaymaya çok müsait bir yapısı var. Kullanırken bile arkadan kayma yaşamasanız bile sanki her an açılacakmış gibi hissediyorsunuz. Belki boyutlarından dolayı böyle hissettiriyor da olabilir.

Birde bu araç bana çok büyük bir tecrübe yaşattı. Evlenip çoluk çocuğa karışana kadar HB'den başka araç almam :)

:good:

_________________
Bâki kalan bu kubbede hoş bir sâda imiş...


Başa Dön
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı: Re: 2014 Dacia Logan MCV
MesajGönderilme zamanı: Sal Tem 14, 2015 3:50 am 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzr Eyl 04, 2011 3:49 pm
Mesajlar: 6998
Konum: Ankara
Lastikler genelde good year çıkıyor bir kontrol etsene

_________________
www.uzaynet.com.tr


Başa Dön
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı: Re: 2014 Dacia Logan MCV
MesajGönderilme zamanı: Sal Tem 14, 2015 12:23 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Cum Ara 09, 2011 3:51 pm
Mesajlar: 3028
Konum: İzmir/Bornova
burcinhan yazdı:
Lastikler genelde good year çıkıyor bir kontrol etsene


Lastikler Goodyear Duragrip imiş.

_________________
2014 Dacia Logan MCV 1.2 LPG


Başa Dön
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı: Re: 2014 Dacia Logan MCV
MesajGönderilme zamanı: Prş Tem 16, 2015 12:06 am 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Cum Ara 09, 2011 3:51 pm
Mesajlar: 3028
Konum: İzmir/Bornova
Bugün navigasyonu taktırdık. Markası Necvox. Dacia'nın orjinal ünitesi değil. Orjinal ünitesine göre daha çok özelliği var ancak çoğu arabada kullanılamayacak şeyler ve araçta arka hoplarlörler yokmuş. Çok büyük hayal kırıklığı yaşadım. Şuan ilk işim arka kapılara kolon takmak. Necvox Logan MCV için özel üretilmiş ve konsola tam oturuyor. Hiç sırıtmıyor.

Dacia'nın orjinal navigasyonuna göre ise film izleyebilme, daha çok format desteği ve geri görüş kamerası bağlayabilme gibi birkaç ekstra özelliği var. Ancak bana pek kaliteli gibi gelmedi. İlk olarak ekran tipi capasitive değil de eski tip resistive ekranlardan. Vücut elektriğiyle değil, basınçla çalışıyor. Hassas bir sistem değil. Multitouch da desteklemiyor.

Navigasyon güzel çalışıyor ancak adres girmek biraz sıkıntı. Ekran çözünürlüğü iyi. Geri görüş kamerası şahane birşey. Arabanın şikayet ettiğim noktalarından birisi dikiz aynası yetersizliğiydi bu sayede bu problem de çözülmüş oldu. Artık tek başıma çok rahat parkedebiliyorum ve geri geri gidebiliyorum :)

Teybin bir diğer eksi noktası hıza göre sesi arttırmıyor. Belki sonradan yazılımla halledilebilir. Teyp dışarıdan müdahalelere müsait, kurcalanabilecek birşeye benziyor.

http://www.necvox.com.tr/NECVOX-DVN-P-1067-DACIA-SANDERO-DUSTER-LODGY-LOGAN-DOKKERPLATINUM-NAVIGASY ... 186.html#0

Hoşuma giden özelliği ise bluetooth telefon kontrolleri eski teybe göre daha güzel. Telefonu teyple eşleştirdikten sonra kapı cebine koyup unutun gitsin. Ekrandan gayet rahat son aramalara, rehbere ulaşıp arama yapıp cevaplayabiliyorsunuz. Eski teybe göre eksi yanı ise bt ile müzik oynatırken çalan parça bilgilerine ulaşamıyorsunuz.

Direksiyon kumandası sorunsuz çalışıyor ve isteğinize göre tuşların işlevini değiştirebiliyorsunuz.

Bu arada egzoza birşey oldu. Gaza basındığında patlak egzoz gibi ses çıkartıyor.

_________________
2014 Dacia Logan MCV 1.2 LPG


Başa Dön
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı: Re: 2014 Dacia Logan MCV
MesajGönderilme zamanı: Cum Tem 24, 2015 2:52 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Cum Ara 09, 2011 3:51 pm
Mesajlar: 3028
Konum: İzmir/Bornova
Güncelleme

Klima bayıyormuş :) Yalniz sadece çok dik yokuşlarda. Mustafa abi belki bilir. Ünye asarkaya kent ormanına giden yokuşu klimayla 2. viteste çıkmaya çalıştım. Çok dik bir yokuş. Klimayla da ivmeleniyor ancak klimasız daha vahşi gidiyor. Tabi 3-5 bin devir arasında tutunca.

_________________
2014 Dacia Logan MCV 1.2 LPG


Başa Dön
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı: Re: 2014 Dacia Logan MCV
MesajGönderilme zamanı: Pzt Tem 27, 2015 9:02 am 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Prş Eki 20, 2011 5:41 pm
Mesajlar: 3304
Konum: Ankara/Eryaman
sandalye yazdı:
Güncelleme

Klima bayıyormuş :) Yalniz sadece çok dik yokuşlarda. Mustafa abi belki bilir. Ünye asarkaya kent ormanına giden yokuşu klimayla 2. viteste çıkmaya çalıştım. Çok dik bir yokuş. Klimayla da ivmeleniyor ancak klimasız daha vahşi gidiyor. Tabi 3-5 bin devir arasında tutunca.


çok dik yokuşlarda 1.3 multijette klima ile boğuluyor. 1.2 lpg li araç ne yapsın :)

_________________
2002 Honda Civic 1.6 VTEC ES A/T


Başa Dön
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı: Re: 2014 Dacia Logan MCV
MesajGönderilme zamanı: Sal Tem 28, 2015 12:29 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzr Eyl 04, 2011 10:40 am
Mesajlar: 4803
Konum: Tekirdağ / Şarköy
Benim Starexte Klima Açıkmı Kapalımı Hissetmiyorsun :)

_________________
Biz, Bize Gerici Diyenlere;
DEH Demek İçin Gerideyiz...


Başa Dön
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı: Re: 2014 Dacia Logan MCV
MesajGönderilme zamanı: Prş Tem 30, 2015 12:12 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Cum Ara 09, 2011 3:51 pm
Mesajlar: 3028
Konum: İzmir/Bornova
Yakıt verilerini paylayaşayım.

28 litre LPG, 50 litre benzin alıyor. Hepsini fulledik. İlk olarak LPG'de kullandık. LPG bitince durmadık benzinde devam ettik :) Şuan LPG hiç yok. Benzin göstergesi toplam 8 kademe. 2 kademe daha var. Gidilen yol 1050 km. Şehir içi şehir dışı karışık.

Yani bütün depoları fulleseniz aracın toplam menzili 1200 km'den fazla. En çok dikkatimi çeken de bu araçta şehir içi ile şehir dışı yakıt arasında uçurum bir fark yok. Yani şehir içi 8-9 litre yakıyorsa şehir dışı 6-7 litre yakıyor. Mesela 2 litre atmosferik motorlar olur. Şehir içi 11-12 litre yakar, şehir dışı 7 litre yakar. Bu arabada motor sağolsun saçma sapan kullanmadığınız sürece hiç kasmadan şehir içi 10 litre altı gezebiliyorsunuz.

Broadway'le şehir dışı 8.5 ortalama ile gidiyordum. Hemde sürekli 90 sabit hızda. Bunda sürekli 90 sabit gitseniz şehir dışı 6-7 litre arası görülebilir.

Edit: Aracın toplam menzili 1200 km'den fazla demiştim ancak 350 km LPG ile gidildiğini varsayarsak geriye 850 km kalıyor ve 50 litre benzin ile 100 km'de 6.25 litre yapıyor. Bu değeri yakalamak için gerçekten çok kasmanız gerekiyor. Ben kasmadan normal gideceğim derseniz 1100 km çok rahat görürsünüz.

Özetle büyük olsun, az yaksın, performansı önemli değil derseniz bu araç çok rahat bu fiyata tercih edilebilir. Performans takıntınız varsa kesinlikle bulaşmayın. Kafanızı duvarlara vurursunuz :)

Yokuşlarda bayılma olayını da çözdüm. Yokuşa girmeden iyice hızlandırıyorum daha sonra ayağımı gaz pedalında sabit tutuyorum. Momentum sağolsun bayılmadan arabayı çıkartıyor :)

_________________
2014 Dacia Logan MCV 1.2 LPG


Başa Dön
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı: Re: 2014 Dacia Logan MCV
MesajGönderilme zamanı: Cum Tem 31, 2015 4:12 pm 
Çevrimdışı
Forum Yöneticisi
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Cum Eyl 02, 2011 6:25 am
Mesajlar: 2229
Konum: İZMİR
Yakıt bizim clioda 9,5-10 arası :) full şehir içi hatta sokak içi kullanım, 60 ı görmüyordur kısa mesafede.

_________________
RENAULT 9-11 KULÜBÜ


Başa Dön
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı: Re: 2014 Dacia Logan MCV
MesajGönderilme zamanı: Cum Tem 31, 2015 4:50 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Cum Ara 09, 2011 3:51 pm
Mesajlar: 3028
Konum: İzmir/Bornova
Renault9 yazdı:
Yakıt bizim clioda 9,5-10 arası :) full şehir içi hatta sokak içi kullanım, 60 ı görmüyordur kısa mesafede.


Abi Ünye şehir içinde hayvani bir trafik yok zaten. Ama İzmir'e veya İstanbul'a falan soksam 10'u çok rahat görürüm hatta geçerim bile :) Fazla trafik yoksa, araçta yüklü değilse ve ayağınıza hakim olursanız şehir içi 8 litrelere çok rahat inilebilir. Aceleniz yoksa ilk 3 viteste hızlanmak için pedala dokunmanız yeterli. Ancak araçta yük varsa işler çok değişiyor. O zaman hızlanamıyor malesef.

Bu arada bu paylaştığım değerlerde neredeyse hep klima açık. Ben insan gibi terlemeyen birisi olduğum için hava serin olsa bile sırf nemi alsın diye klima açıyorum.

Pederde geçen gün arka tamponun sağ arka tarafını garajın direğine sürtmüş. Biraz boya kalkmış. Sprey boyayla falan uğraştı sildi etti düzeltemedi bir türlü. Eski araba olsa koy gitsin derdi. Ya baba bırak kalsın öyle ne olacak ya diyorum dinlemiyor. Boyatacam diye tutturdu.

Şuan arabayı almaya korkuyorum. Ben sürtsem herhalde babamdan uzun zamandır yemediğim azarı yiyebilirim :)

_________________
2014 Dacia Logan MCV 1.2 LPG


Başa Dön
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı: Re: 2014 Dacia Logan MCV
MesajGönderilme zamanı: Cmt Ağu 01, 2015 6:31 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Cum Ara 09, 2011 3:51 pm
Mesajlar: 3028
Konum: İzmir/Bornova
Tekrar güncelleme.

Navigasyon yine arıza yaptı. Markası Necvox. Aklınızda bulunsun iki eliniz kanda bile olsa yine bu aleti almayın. İnternetten çok baktım Türkiye'de bayiler israrla orjinal ünite yerine bunu satmaya çalışıyor. Honda bile bu rezil aletleri satıyormuş. Kar marjı daha yüksek herhalde. Artık aracın alındığı yere söyleyecem durumu Dacia'nın MediaNav sistemi veya para iadesi konusunda israr edeceğim. 2 bin küsür lira opsiyon fiyatı. O paraya böyle bir ünitenin kralını alır kendim monte ederim. Mahkemeye kadar götürmeyi düşünüyorum. Aletin serviste kaldığı zaman kullandığı zamandan daha fazla. MediaNav'da geri görüş kamerası yok ama çokta tın. Park sensörü taktı mı tamamdır.

Birde geri vites mala bağladı. Geçerken zorlanıyor. Geçti sanıyorsunuz gitmiyor. Keşke R9'daki gibi mandallı sistem koysalarmış.

Asıl beni şoke eden araçta yolcu hava yastığı yokmuş :zopa: Babam nasıl olsa anlamıyor diye kakıp göndermişler. Aracı alırken ben olsaydım ne o teybi aldırırdım, ne de o hava yastığını arada kaynattırırdım.

_________________
2014 Dacia Logan MCV 1.2 LPG


Başa Dön
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı: Re: 2014 Dacia Logan MCV
MesajGönderilme zamanı: Cmt Ağu 01, 2015 6:59 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Sal Eyl 06, 2011 7:38 am
Mesajlar: 1843
Konum: Keçiören/ANKARA Renault 9 Spring 1993
yolcu hava yastığının zorunlu olması gerekmiyomuydu ya %)

_________________
Renault 9 Spring - 1993


Başa Dön
 Profil  
 
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 105 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6  Sonraki

Tüm zamanlar UTC


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Geçiş yap:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye