RENAULT 9-11 KULÜBÜ

Türkiye'nin İlk ve Tek Renault 9-11 Kulübü
Zaman: Prş Şub 22, 2018 8:45 pm

Tüm zamanlar UTC




Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 13 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: Çrş Mar 01, 2017 9:51 am 
Çevrimdışı

Kayıt: Sal Şub 28, 2017 10:45 am
Mesajlar: 10
SELAM ARKADAŞLAR SORUNUM VAR VE FİRKİRLERİNİZİ BEKLİYORUM.ARABAM 92 BROADWAY KARBÜRATÖRLÜ.ATİKER GAZLI.
1.SORUNUM:SABAH İLK ÇALIŞTIRMAK İSTEDİĞİMDE 1 DAKİKADAN FAZLA MARŞ YAPIYORUM VE ANCAK ÇALIŞTIRIYORUM.
2.SORUNUM:ARACI YENİ ÇALIŞTIRDIKTAN SONRA FAN AÇANA KADAR BEKLİYORUM VE LPG BEYNİ NORMAL METAL SOĞUKLUĞUNDA HİÇ ISINMAMIŞ OLUYOR YANİ BEYNE SICAK SU GELMİYOR SONRA BENZİNE ALIYORUM SU GELİYOR VE BEYİN ELİ YAKACAK KADAR ISINIYOR.SONRA LPG TEKRAR ALIYORUM BEYİN SICAK ŞEKİLDE DEVAM EDİYOR.
3.SORUNUM:GAZ KESİCİNİN KARBÜRATÖRE GİDEN HORTUMUNU SÖKÜP BAKTIĞIMDA İÇİNDE BENZİN VARDI SONRA AĞZIMLA ÇEKTİM BAYAĞI BİR BENZİN GELDİ.
SİZLERE SORUM ŞU:
GAZ KESİCİNİN KARBÜRATÖRE GİDEN HORTUMUNUN İÇİNDE BENZİN OLMALIMI YADA ASLA 1 DAMLA BİLE OLMAMALIMIDIR.BENİM KANAATİM ŞU ARACI İLK ÇALIŞTIRMAK İSTEDİĞİMDE GEÇ ÇALIŞIYIOR BUNUN KARBÜRATÖRDE AYNI ANDA HEM GAZ HEMDE BENZİN BULUNMASI İKİSİNİN AYNI ANDA YANAMAYACAĞI İÇİN MOTOR BOĞULUYOR VE ÇOK GEÇ ÇALIŞIYOR.BUDA GAZ-BENZİN KESİCİNİN BENZİNİ TAM KESEMEMESİNDEN KAYNAKLI OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM.
NOT:ARACI AKTİF OLARAK LPG DE KULLANIYORUM.
FİKİRLERİNİZİ BEKLİYORUM SAYGILAR.


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Prş Mar 02, 2017 10:57 am 
Çevrimdışı
Çakma Admin
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzr Eyl 04, 2011 6:50 pm
Mesajlar: 7960
Araba sadece ateşlemiyor, o kadar. Ateşleme sistemini adam etmek lazım. Antifriz seviyesi ne alemde biliyor musunuz?

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Ex
1979 Murat 131 T Stop


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Prş Mar 02, 2017 11:22 am 
Çevrimdışı

Kayıt: Sal Şub 28, 2017 10:45 am
Mesajlar: 10
ATEŞLEME SİSTEMİNİ ELDEN GEÇİRDİM ANTİFİRİZ DE VAR HOCAM.SANKİ BANA GAZ KESİCİDEN KAYNAKLANIYOR GİBİ GELİYOR YİNEDE SİZ DEĞERLİ ÜYELERİN FİKİRLERİ ÇOK ÖNEMLİ BENİM İÇİN ..


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Prş Mar 02, 2017 12:56 pm 
Çevrimdışı

Kayıt: Pzr Kas 01, 2015 8:51 pm
Mesajlar: 489
kontağı aç 3 saniye sonra tık sesi gelince geri kapat sonra yine aç tık sesi gelince yine kapat bunu 3 veya 4 defa tekrarla sonra bir basmaya çalışması lazım.
ben motor soğukken bunu yapmadan bir basmaya çalışmıyor. sebebinin gaz hortumunun 2 tane ve fazla uzun olmasından ve filtre kutusundaki 2 delikli mikserden dolayı geç çalıştığını düşünüyorum. kesicilerde falan sorun yoksa eğer. kazık mikser kullanılarak daha erken çalışır hale getirilebilir. kazık mikser dediğim şey bir karbüratör boğazından içeri gaz kelebeklerinin hemen üzerinde kelebeğe değmeyecek kadar borunun boğaza girmesiyle yapılan uygulamadır. bu şekilde ilk çalışmada daha erken çalışabilir. tabiki gaz kesicilerde ve ateşleme sistemlerinde problem yoksa eğer.


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Cum Mar 03, 2017 6:23 am 
Çevrimdışı

Kayıt: Sal Şub 28, 2017 10:45 am
Mesajlar: 10
HOCAM AYNEN KONTAĞI ÜÇ KEZ AÇIP KAPATTIKTAN SONRA MARŞ BASIYOR SORUN ÇÖZÜLDÜ TEŞEKKÜRLER ÜSTADLAR :good:


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Cum Mar 03, 2017 9:29 am 
Çevrimdışı

Kayıt: Cum Kas 18, 2016 5:51 pm
Mesajlar: 27
En az 3 marşda çalışıyordu Gaz beyninin üzerindeki vidayı biraz gevşetince sabah çalışması düzeldi bunu bir dene


Tapatalk kullanarak iPad aracılığıyla gönderildi


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Cum Mar 03, 2017 12:16 pm 
Çevrimdışı
Çakma Admin
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzr Eyl 04, 2011 6:50 pm
Mesajlar: 7960
Ben de yaptırdım sanıyordum ama meğer sıfır distribütör kapağı hatalıymış. Kontağı aç/kapa yaparsanız bu soğuklarda araç boğulabilir. Hiç gerek yok ona kontağı açıp yarım gazla marş yapılması ve aracın çalışması lazım.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Ex
1979 Murat 131 T Stop


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Cmt Mar 04, 2017 8:52 pm 
Çevrimdışı

Kayıt: Pzr Kas 01, 2015 8:51 pm
Mesajlar: 489
arabadan arabaya değişiyor geç çalışma sorunu.
genelde beyinden karbüratöre gazın geç gelme sorunu kontağı aç kapa yaparak çözülüyor.
kaç defa açık kapatacağınızı deneyerek bulacaksınız 2 defa aç kapa yapınca çalışıyorsa 3. aç kapa yapmaya gerek yok. bazı arabalarda 4 defa aç kapa isteyebilir.
bu sorunun temel sebepleri
1 beyinden karbüratöre giden hortumun aşırı kalın olması
2 aşırı uzun olması
3 çift girişli mikserlerde 2 hortum kullanılması ( çoğu broadwaylerde öyle)
4 rölantinin çok düşüğe ayarlanması ( karbüratörden rölantiyi düşürünce beyindende rölanti vidasını kısmamız gerekiyor, kısıncada ilk çalışmada gazın beyinden karbüratöre kadar gelmesi zaman alıyor)
5 mikserler, mikser yerine boğazın içine boru sokulması( hava jetlerinin altına kadar) arabanın erken çalışmasını sağlayacaktır.

ben kontak aç kapa yapmadan çalıştırmak istiyorum diyorsanız bu saydıklarımın düzeltilmesi gerek. yok ben 3 defa aç kapa yaparım derseniz gerek yok...

kontak aç kapa yaparken, kontağı açtıktan 3 saniye sonra tık sesini duyduktan sonra kapatın
işin mantığı şu
kontağı açınca gaz gelmeye başlar 3 saniye sonra TIK gaz kesilir. kapatıp yine açarsınız gaz 3 saniye daha gelir sonra TIK kesilir
yani tık sesini duymadan kontağı geri kapatmayın tık sesini duyun öyle kapatın açın


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzt Mar 06, 2017 7:34 am 
Çevrimdışı

Kayıt: Sal Şub 28, 2017 10:45 am
Mesajlar: 10
SORUN YOK ARTIK ARKADAŞLAR HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM..


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzt Mar 06, 2017 1:39 pm 
Çevrimdışı
Çakma Admin
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzr Eyl 04, 2011 6:50 pm
Mesajlar: 7960
nasıl çözüldü onu da paylaşırsanız başka arkadaşların da işine yarayabilir.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Ex
1979 Murat 131 T Stop


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Sal Mar 07, 2017 10:21 am 
Çevrimdışı

Kayıt: Sal Şub 28, 2017 10:45 am
Mesajlar: 10
ARABAYI ÖRNEĞİN SABAH İLK ÇALIŞTIRACAĞINIZ ZAMAN KONTAĞI 3 KERE ARD ARDA IŞIKLARI YANACAK ŞEKİLDE VE LPG GÖSTERGESİNDEN HER KONTAK AÇIŞTA TIK SESİ DUYACAK ŞEKİLDE 3 KERE TEKRARLAYIN 4.ÜDE MARŞA BASIN TEK KALEMDE ALACAK İNŞAALLAH. :)


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Prş Mar 09, 2017 1:15 pm 
Çevrimdışı
Çakma Admin
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzr Eyl 04, 2011 6:50 pm
Mesajlar: 7960
Mesele oysa hiç gerek yok, regülatör üzerinde bulunan pirinç vidayı 1 tur açmak ve düğme üzerinden ilk kontak açıldığında motora gaz akışının süresi uzatılırsa bu iş çözülür, tek marşta araç rahatça çalışır. :)

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Ex
1979 Murat 131 T Stop


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Prş Mar 09, 2017 2:53 pm 
Çevrimdışı

Kayıt: Pzr Kas 01, 2015 8:51 pm
Mesajlar: 489
Benimkinde süre ayarı yok


Başa Dön
 Profil  
 
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 13 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Geçiş yap:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye