RENAULT 9-11 KULÜBÜ

Türkiye'nin İlk ve Tek Renault 9-11 Kulübü
Zaman: Çrş Tem 18, 2018 5:06 am

Tüm zamanlar UTC




Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 23 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: Prş May 18, 2017 2:45 pm 
Çevrimdışı

Kayıt: Pzr Kas 01, 2015 8:51 pm
Mesajlar: 502
bende aynen öyle düşünüyordum


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Prş May 18, 2017 9:01 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzr Eyl 04, 2011 10:40 am
Mesajlar: 4821
Konum: Tekirdağ / Şarköy
burakesk yazdı:
bende aynen öyle düşünüyordum

Ama T yi kesiciden sonra takmanizi tavsiye ederim. Olumsuz bir durumda hem depoda ki hemde kaput altı daki kesici iş görür

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

_________________
Biz, Bize Gerici Diyenlere;
DEH Demek İçin Gerideyiz...


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Çrş Haz 14, 2017 1:14 am 
Çevrimdışı

Kayıt: Pzr Kas 01, 2015 8:51 pm
Mesajlar: 502
2. boğaz hortumuna çekvalf buldum sonunda. renaultun orijinal bendix westing hause sibobu tamda bu iş için uygun.
bir ucundan çok çok hafif üfleyince hava geçişini engelliyor. diğer ucundan çok hafif üflüyorum hiç direnç göstermiyor. yaldınz aşırı tazyikli üfleyince az bir miktar direnç gösteriyor bu yüzden 2 adet çekvalfi paralel bağlayıp öyle 2. hortuma bağlayacağım. hal böyle olunca çatal 2 vidalı hortum ayar vidasını kullanabileceğim. 2. boğazda çekvalf olduğu için 2. ayar vidası 1. ayar vidasını etkilemeyecek.

şuanki konumda 2. hortumda çekvalf yok. 80-90 km hız aralığında 96 km yola litresi 2.65 den 15.50 TL yaktı. mükemmel sonuç fakat tek bir sorun kaldı.
vitesi boşa alıp ayağımı gazdan çekince araba istop ediyor ama önce ayağımı gazdan çekip ondan sonra vitesi boşa alınca istop etmiyor.
bunun nedeni 2. hortumdan 1. hortuma hava somurması. arabaya rölanti ayarı yaparken hortumdan sadece gaz geliyor. ama gaza basınca 2. hortumdan hava somurduğu için 1. hortumdan hava ve gaz karışımı geliyor vitesi boşa alıp gazı bırakınca 3 saniyeliğine hava ve gaz hortumda karışık gelince motor rölanti gazı fakire düştüğünden istop ediyor. fakat gazı bırakıp 3 saniye bekledikten sonra boşa alınca istop etmiyor. çünkü gazı bırakınca 2. hortumdan hava somurması olmuyor ve 3 saniye içerisinde hortumdaki gaz ve hava karışımı bitip saf gaz gelmeye başlıyor. bundan sonra boşa alınca istop etmiyor araba rölantide. bu sorunu çözmek içinde 2. hortuma çekvalf kullanacağım tek sorunum çekvalfin çok hassas bir şekilde açılıp kapanmasıydı. vesting hause sibobu bu iş için gerçekten çok hassas. bu çekvalf sistemiyle istop etme olayınıda çözdükten sonra uzun yolda 6 litre yakabileceğim. performans istediğim zaman ise mikser ve bant olmadığı için alabileceğim maksimum gücü alabileceğim.


Başa Dön
 Profil  
 
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 23 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2

Tüm zamanlar UTC


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Geçiş yap:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye