RENAULT 9-11 KULÜBÜ

Türkiye'nin İlk ve Tek Renault 9-11 Kulübü
Zaman: Pzr Kas 18, 2018 11:10 pm

Tüm zamanlar UTC




Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 2 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: Cmt Eki 13, 2018 5:47 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Prş Kas 30, 2017 6:37 pm
Mesajlar: 14
Arkadaşlar merhaba 97 broadway sahibiyim.
Motora performans açısından bir şeyler katmak istiyorum
Karbüratör büyültme, kapak, açık filtre, egzoz, headers vesaire önerileriniz nedir ? Weber 32/36 hakkında yorumlarınız, görüşleriniz nelerdir


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Cmt Eki 13, 2018 9:54 pm 
Çevrimdışı

Kayıt: Pzr Ara 10, 2017 2:59 pm
Mesajlar: 5
Selam

Aracınız C2J Faz-1-2-3 Broadway'ler de kullanılan motora sahip.
Mevcut olan 24/23 Weber'den 32'ye geçmek hatırı sayılır bir gaz tepkime süresi yaratacaktır.
Fakat yeterli mi ? Tabi ki değil.
Üst kapak hariç tamamen dökme demir'den imal edilmesi zaten aşırı besleme için çok uygun bir ortam hazırlasa da sanıyorum abartı boyutta bir istek söz konusu değil.
Herşeyden önce yapılması gereken verimli bir hava yakıt karışımı için zemin hazırlamak.
Ateşleme sistemi ile başlangıç yapılabilir.
- Buji (Eyquem C52 LS)
- Buji + bobin kablosu seti (Ünüvar)
- Bobin (Valeo - Mako - Magneti Marelli)
- Distribütör kontrolü sonrası tevzi makara , kapak (Duceiller).

Bahsi geçen parçalar ile yapılan bakımın ardından bile hatırı sayılır fark alacaksınız.
Dahili olarak doğru ölçüde subap ayarı da formuna sokmaya ikinci bir sebep.
AFR demiştik hava-yakıt karışımı çok çok önemli. Kaçak olmaması gerek , efsanevi LPG ustalarımız hava girişlerine bant çekmiş ise acilen ortadan kaldırılmalı.
Evet şimdiden kayıp beygirler çiftliğe geri dönmeye başladı. :)
Biz yinede devam edelim , kompresyon testine soktuk ve sonuç ümitsiz. Rektefiye hassas işçilik ve doğru parça ile çok şey değiştirecektir.
Gömlek yapısı Fairway ile her ne kadar farklı olsa da biz tepeli piston kullanarak sıkıştırmayı artırabiliriz , üzerine birde genişletilen emme-egzoz kanalları sonrası taşlama ve yepyeni subaplar , belki de dereceli bir egzantrik ile bambaşka yerlere çekilebilir.
Bütçe dahilinde headers da şaşırtıcı değişimler yaratır.
İşin zaten abartılı boyutları çift karbüratör , benzin regülatörü ve düşük basınçlı pompaya kadar gidebilir fakat sanıyorum bunlara gerek yok.
Yinede söylemeden sanırım olmaz akaryakıt fiyatları , dolar kuru dikkate alındığında bunca masrafın hakkını benzin ile vermek gerekecek iken değer mi sorusu kafamı kurcalıyor.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Başa Dön
 Profil  
 
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 2 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Geçiş yap:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye