RENAULT 9-11 KULÜBÜ

Türkiye'nin İlk ve Tek Renault 9-11 Kulübü
Zaman: Pzt Eki 15, 2018 3:19 pm

Tüm zamanlar UTC




Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 26 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Hafiften filtre işine girdim
MesajGönderilme zamanı: Cmt Oca 18, 2014 3:23 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Oca 30, 2012 9:11 pm
Mesajlar: 665
Filtrenin kabını bitirdim şuan son iş filtre kabının çıkışına açık dirsek koyup bağlamak.


Resim

Resim

_________________
16 GS 935


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Cmt Oca 18, 2014 3:41 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Cum Ara 09, 2011 3:51 pm
Mesajlar: 3028
Konum: İzmir/Bornova
Güzel olmuş. Aslında koyu kırmızı olsaydı daha hoş dururdu.

_________________
2014 Dacia Logan MCV 1.2 LPG


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Cmt Oca 18, 2014 3:49 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Oca 30, 2012 9:11 pm
Mesajlar: 665
Boyayı kırmızı olarak almıştım üretim tarihine baktım 7 sene geçmiş o yüzden boya kırmızıdan turuncuya kaymış.

_________________
16 GS 935


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Cmt Oca 18, 2014 9:00 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzr Eyl 04, 2011 10:40 am
Mesajlar: 4834
Konum: Tekirdağ / Şarköy
Hava Filtre Kabını NAsıl ve Neyle Nerde Yaptığını da YAzarsan veya Yapılma Aşamalarının Resimleri VArsa Ekleyebilir misin?

_________________
Biz, Bize Gerici Diyenlere;
DEH Demek İçin Gerideyiz...


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Cmt Oca 18, 2014 10:23 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Cmt Şub 16, 2013 3:32 pm
Mesajlar: 121
LPG mikseri falan tam uyumlu bişey yaparsanız çok iyi olacaktır . Girşi bana ince geldi ama .

_________________
Renault 11 Rainbow 1.6


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Cmt Oca 18, 2014 10:52 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Oca 30, 2012 9:11 pm
Mesajlar: 665
Daha hepsini biteremedim bitince tüm resimleri ekleyecem lpg mikseri ile uyumlu hava girişi ince ama yine bantlamak gerekiyor.

_________________
16 GS 935


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzt Oca 20, 2014 5:53 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Oca 30, 2012 9:11 pm
Mesajlar: 665
Bu resimdeki adaptör gibi 50 mm 40 mm adaptör nereden bulabilirim.Resimdeki ürün skoda araca ait ölçüleri 40 mm 30 mm bu adaptörü bulursam filreyi bitirecem.

Resim

_________________
16 GS 935


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzt Oca 20, 2014 6:39 pm 
Çevrimdışı
Çakma Admin
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzr Eyl 04, 2011 6:50 pm
Mesajlar: 7960
Bunun metalini metal işleri yapan bir atölye yapar...

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Ex
1979 Murat 131 T Stop


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzt Oca 20, 2014 7:56 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Oca 30, 2012 9:11 pm
Mesajlar: 665
Metal maliyetli olur hocam bana bu resimdeki gibi bişey lazım.

_________________
16 GS 935


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzt Oca 20, 2014 8:14 pm 
Çevrimdışı

Kayıt: Sal May 29, 2012 8:45 pm
Mesajlar: 589
bu filtre uygulamasını bende yapmak istiyorum ama kafamda deli sorular :) benim sprnig te mikser yok kauçuk 90 derece dirseği direkt boğaza kelepçeyle bağlamak istiyorum ama boğazın giriş yüksekliği kelepçeyi ağızlamaya yetmiyor beşka ne gibi bir uygulama yapabilirim yardımcı olurmusunuz

_________________
Renault Clio Mk:4.5 :)


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzt Oca 20, 2014 8:32 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Oca 30, 2012 9:11 pm
Mesajlar: 665
Springe 90 derece hortum boru ile süper olur hele mikserde yoksa tamam çok kolay.

_________________
16 GS 935


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Sal Oca 21, 2014 3:02 pm 
Çevrimdışı

Kayıt: Sal May 29, 2012 8:45 pm
Mesajlar: 589
boğaza dirseği bi geçirsem gerisi çorap söküğü gibi gelecekte boğazın giriş yüksekliği çok kısa kelepçe ağızlamıyor :(

_________________
Renault Clio Mk:4.5 :)


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Prş Oca 23, 2014 8:13 am 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Eyl 05, 2011 7:29 am
Mesajlar: 6605
spring*26 yazdı:
boğaza dirseği bi geçirsem gerisi çorap söküğü gibi gelecekte boğazın giriş yüksekliği çok kısa kelepçe ağızlamıyor :(

reno 12 filitre kepi diye aratsana ,2 çeşittir 2sinide incele derim

_________________
V-TEC 2


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Prş Oca 23, 2014 9:39 am 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Eyl 05, 2011 6:46 pm
Mesajlar: 7535
Konum: sence ?
fuzuli yazdı:
spring*26 yazdı:
boğaza dirseği bi geçirsem gerisi çorap söküğü gibi gelecekte boğazın giriş yüksekliği çok kısa kelepçe ağızlamıyor :(

reno 12 filitre kepi diye aratsana ,2 çeşittir 2sinide incele derim

:good:


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Prş Oca 23, 2014 10:05 am 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Eyl 05, 2011 6:13 pm
Mesajlar: 889
Konum: Torbalı/İZMİR
Bu noktada çalışmalar varken bende bir soru sorayım açık hava filtresinin faydası var mıdır. ?

Benim aklımdakiler

+ Tepkiyi hızlandırır.
-Yıkamada yada yağmurda su kaçma riski yüksek.

Başka


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Prş Oca 23, 2014 12:55 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Oca 30, 2012 9:11 pm
Mesajlar: 665
Arkadaşlar filtreyi bugün taktım araç lpgli olduğu için vakumda zorlanır diye filtreye şanzıman yağı sürmüştüm bu seferde hiç hava almamaya motoru boğmaya başladı şimdi yağı temizledikten sonra montajını yapıcam.Birde bu yağı ne ile temizleyebilirim.

_________________
16 GS 935


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Prş Oca 23, 2014 3:14 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Cum Nis 27, 2012 1:05 pm
Mesajlar: 3906
Konum: KONYA
Bunun açık hava filtresinden farkı ne abi bi de amaç ne ya çok cehalım :)

_________________
Herkes kendi uçurumlarının derinliğine inanır..


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Prş Oca 23, 2014 3:16 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Eyl 05, 2011 6:46 pm
Mesajlar: 7535
Konum: sence ?
Thamate55 yazdı:
Arkadaşlar filtreyi bugün taktım araç lpgli olduğu için vakumda zorlanır diye filtreye şanzıman yağı sürmüştüm bu seferde hiç hava almamaya motoru boğmaya başladı şimdi yağı temizledikten sonra montajını yapıcam.Birde bu yağı ne ile temizleyebilirim.

Balata spreyi ?
Yağçöz ?


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Prş Oca 23, 2014 4:10 pm 
Çevrimdışı

Kayıt: Pzr Eyl 04, 2011 6:49 pm
Mesajlar: 2784
Tuning shoplarlrda temiZleyip özel yağını sıkıyorlar . Ama açık hava filtresiyle rölanti tutturmak çok zor


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Cmt Oca 25, 2014 12:29 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Oca 30, 2012 9:11 pm
Mesajlar: 665
filtreyi temizledim montajını yaptım şimdilik bu videoyu yaptım resimleri daha bilgisayar atamadım atınca daha detayları ekleyecem.

http://www.youtube.com/watch?v=EGWQoCDAFfc

_________________
16 GS 935


Başa Dön
 Profil  
 
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 26 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki

Tüm zamanlar UTC


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Geçiş yap:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye