RENAULT 9-11 KULÜBÜ

Türkiye'nin İlk ve Tek Renault 9-11 Kulübü
Zaman: Prş Eki 18, 2018 12:22 pm

Tüm zamanlar UTC




Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 11 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: Prş Eyl 15, 2011 8:03 am 
Çevrimdışı

Kayıt: Çrş Eyl 14, 2011 3:29 pm
Mesajlar: 15
Arkadaşlar Ben Aracıma Xenon Far Almayı Düşünüyorum Fakat H-? Olduğunu Bilmiyorum Sipariş Geçmeden Önce Model Belirtmem Gerektigini Söylediler Gelin Görünki Bilemiyorum Bi Kaç Yerde Yazıyorda Güvenemedim Vakit Bulup Sanayiyede İnemiyorum Yardımcı Olursanız Çok Sevinirim

Şimdiden Teşekkürler ..


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Prş Eyl 15, 2011 9:02 am 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Eyl 12, 2011 4:53 pm
Mesajlar: 1566
Konum: istanbul
reno 9 lar H4 kullanır uzun kısa. tercihini 6000k den yana yap. en iyi görüntü vereni.

_________________
Eskiden yıllara, yollara meydan okurduk.....


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Prş Eyl 15, 2011 9:24 am 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Eyl 05, 2011 8:40 am
Mesajlar: 3728
Konum: Eskişehir 93 RENAULT 11 RAINBOW
bendeki mesela H4 ama farlar flash s uzun kısa uzunlarda hem xenonların uzunu hemde ortadaki diğer farlar yanıyo çift olarak 4 far birden
8000 k

_________________
1.6 TeaM ForEveR

Biz bize yeteriz 1.4 severiz


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Prş Eyl 15, 2011 9:50 am 
Çevrimdışı

Kayıt: Çrş Eyl 14, 2011 3:29 pm
Mesajlar: 15
H4 8000k Düşünüyorum Bende Peki Arkadaşlar Bu Xenon Farın Montajı Çok Zormudur Yoksa Kendim Halledebilirmiyim ..


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Prş Eyl 15, 2011 10:37 am 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzr Eyl 04, 2011 10:40 am
Mesajlar: 4834
Konum: Tekirdağ / Şarköy
32 HH 033 yazdı:
H4 8000k Düşünüyorum Bende Peki Arkadaşlar Bu Xenon Farın Montajı Çok Zormudur Yoksa Kendim Halledebilirmiyim ..



Kendin Yaparsın Montajını Biraz Elin Anahtar Tutuyorsa...

_________________
Biz, Bize Gerici Diyenlere;
DEH Demek İçin Gerideyiz...


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Prş Eyl 15, 2011 10:44 am 
Çevrimdışı

Kayıt: Çrş Eyl 14, 2011 3:29 pm
Mesajlar: 15
Yeteri Kadar Yapabiliyorum Kendi İşlerimi Yardımlarınız İçin Teşekkürler ..


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Prş Eyl 15, 2011 12:36 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Eyl 05, 2011 7:29 am
Mesajlar: 6605
salla2000 yazdı:
bendeki mesela H4 ama farlar flash s uzun kısa uzunlarda hem xenonların uzunu hemde ortadaki diğer farlar yanıyo çift olarak 4 far birden
8000 k

abi 4 göze 4 lamba yani :lol:

_________________
V-TEC 2


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Prş Eyl 15, 2011 1:30 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Cmt Eyl 03, 2011 10:07 am
Mesajlar: 5515
Konum: İzmir
hacı h1 zenon kit kaç kaat ?

_________________
halen yaya :)


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Prş Eyl 15, 2011 7:58 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzr Eyl 04, 2011 10:40 am
Mesajlar: 4834
Konum: Tekirdağ / Şarköy
barut yazdı:
hacı h1 zenon kit kaç kaat ?


Abi Ya Gittigidiyorda yada hepsiburada da gördüm 65 tl den başlıyordu

_________________
Biz, Bize Gerici Diyenlere;
DEH Demek İçin Gerideyiz...


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Prş Eyl 15, 2011 8:10 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Eyl 05, 2011 8:40 am
Mesajlar: 3728
Konum: Eskişehir 93 RENAULT 11 RAINBOW
fuzuli yazdı:
salla2000 yazdı:
bendeki mesela H4 ama farlar flash s uzun kısa uzunlarda hem xenonların uzunu hemde ortadaki diğer farlar yanıyo çift olarak 4 far birden
8000 k

abi 4 göze 4 lamba yani :lol:



hacı amca süper oluyo ama ;) üstelik kenarlar beyaz xenon ortadakiler sarı orj lamba uzunlarda cıvıl cıvıl ortalık sanki yola nur yağıyo :D :D

_________________
1.6 TeaM ForEveR

Biz bize yeteriz 1.4 severiz


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Prş Eyl 15, 2011 8:26 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzr Eyl 04, 2011 3:18 pm
Mesajlar: 905
Konum: Muğla/Milas
Markalı xenon alın...Monza,mtech,philips gibi markalar kalitelidir,gerçek xenon keyfi bu markalarda yaşanır :)

_________________
♥♥♥ 1.4 TeaM™ ♥♥♥


Başa Dön
 Profil  
 
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 11 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Geçiş yap:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye