RENAULT 9-11 KULÜBÜ

Türkiye'nin İlk ve Tek Renault 9-11 Kulübü
Zaman: Pzr Eki 21, 2018 9:50 am

Tüm zamanlar UTC




Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 278 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: Cmt Eyl 10, 2011 6:28 am 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Cmt Eyl 03, 2011 10:07 am
Mesajlar: 5515
Konum: İzmir
Schakal yazdı:
ne hiz yapiyor arkadaslar renault 9/11 lerimiz ??

Resim


Lauréate yazdı:
Schakal yazdı:

vites kutularindaki farki bulmaya calisiyorum .
evet 70 mph = 120kmh :D


Schakal,

Muhtemelen son dişli oranın 11 TXE Flash'lardaki gibi 3.562:1 :roll:


VetApex! yazdı:
orjinal hali ile
flash s ;
5.v 2500 100km/h
5.v 3000 120km/h gösteriyordu göstergesi..

1000 devir 5.viteste tam 40km/h hız yapıyordu.
yani 40 x 5000 = 200 km/h
40 x 5500 = 220 km/h
zor ama 6000 deviri 5. viteste yaparsa çok ilginç ve bence komik hızlar yapabiliyor bu araba..
bu oranların doğruluğunu her 1000 devirde 40 km/h hızlanma olduğu için yazıyorum.ben elimle 160 yaptıımda devir daha 4000 di..

tabi ben hız göstergesi eksik gösteriyor diye hızı biraz arttırdım şuan gerçek hızda ve 5.vites 2600 gibi 100 yapıyor..


__RaVe__® yazdı:
işte 3 bin devir 101 km filan...
Fairway i olan arkadas 105 demiş ama aynı sanzumanlar olmasına ragmen niye fark var???

Resim


Elbruz yazdı:
O da kadran hata farkıdır,arkadaşın göstergesi biraz daha yüksek gösteriyor demek ki.Ya da senin debriyaj kaçırıyor. :D Şaka bir yana,zaten Rainbow-Fairway 3000 devirde 100 km hız yapıyor,senin gösterge 100'le giderken 102-103 gösteriyor ki,bu gayet normal bir hata payı.Çoğu araçta bu hızlarda bile 10 km'lere varan hatalar olabiliyor.

Birşey dikkatimi çekti,hararet çok düşük olmasına rağmen neden radyatör fanı çalışıyor?Zaten araç yeni hareket etmediyse hararetin o kadar düşük olmaması iyidir,demek ki termostatın da yazlık,artık 86'lık kışlık taktırmanın zamanı geldi.Benimkinde yazlık varken son bir aydır uzun yolda hararet senin resimdeki kadar bile çıkmıyordu,geçen kışlık taktırınca şimdi 60-90 çizgisinin arasında duruyor.


cyprus_xboy yazdı:
90 model broadway gte 3000 devir 90 km ;)


__RaVe__® yazdı:
RNi 2 de 78-80 km görüyor tam net olarak bilmiyorum ancak son süratide benzindeyken tam 180 devirin 6 ya gelmesine ramak kalmıştı

lpg de ise 175 km son sürat tabiiki bu degerler düz yol degerleri değil arkadaslar

ben rainbowla 2 de 90 3 te 130 yapabiliyorum ki sanzumanım RNi ye göre daha uzun...


dml860 yazdı:
Ya onun için bir söylenti var. O fazla gösterme kadran hatası mı? Bu forumda mı okudum tam emin değilim ama onun için araçlar hız sınırını aşmasınlar diye fazladan göstertiliyor diye de duydum çünkü. Mesela 70km/h yazan yerde sınır maksimum hız sınırı 77km/h'tir onu da geçtik mi hızı %10'dan fazla aşmaktan ceza yiyoruz ya onu yemeyelim diye duymuştum ben. Yani aslında o sırada 77km/h değil de 73-74km/h de gidiyoruz. Yani radar öyle ölçüyor. Yanlış biliyorsam düzeltin lütfen.


olvne yazdı:
dml860 yazdı:
Ya onun için bir söylenti var. O fazla gösterme kadran hatası mı? Bu forumda mı okudum tam emin değilim ama onun için araçlar hız sınırını aşmasınlar diye fazladan göstertiliyor diye de duydum çünkü. Mesela 70km/h yazan yerde sınır maksimum hız sınırı 77km/h'tir onu da geçtik mi hızı %10'dan fazla aşmaktan ceza yiyoruz ya onu yemeyelim diye duymuştum ben. Yani aslında o sırada 77km/h değil de 73-74km/h de gidiyoruz. Yani radar öyle ölçüyor. Yanlış biliyorsam düzeltin lütfen.


Evet doğru her arabada kadran hatası vardır ama benim bildiğim bu özellikle yüksek hızlarda daha fazla. Düşük süratlarde çok az.Bazılarında %10-15 bile varabiliyor.Renault 9 larda bu diğer arabalara göre daha az diye biliyorum. Biraz psikolojik tatmin olsun diye yapıyorlar iyi de oluyor.


grkm yazdı:
Elbruz yazdı:
grkm yazdı:
96 broadway gte 5.vites 3000 devir 100 km veya 98 falan acaba yalnışlık var mı...?


Ya devir saati düşük,ya da hız yüksek,ya da ikisi de.Sonuç olarak orijinal şanzıman ile Broadway'in yapacağı hız 3000/90'dır.4000'de kaç ile gidiyor?

@Laurate

C1J ile C2J motorlarının torkları arasında ciddi bir fark var mı?Benim yürüttüğüm mantıkta,C1J Broadway şanzımanı ile yürüyebildiğine göre,Broadway de Fairway oranlı şanzıman ile yürüyebilir.Spring'e böyle bir uygulama yapmak zaten saçma olur,ben sadece Broadway'e yapılabilir mi onu düşünüyorum,zira Broadway kullanıyorum. :) Rampalarda zaten lpg varken çekiş düşüşü yaşanıyor,5'le çıkılacak yeri 4'le de çıkabiliriz,zaten vites oranı uzayacağı için 4. viteste önceden 5. viteste çevrilen devirden çok az yüksek devir çevrilecektir.Sonuçta vites düşürmeye üşenmeyen sürücüler için ideal olabilir gibi geliyor bana.


tahminimce devir saatinde bir oynama var çünkü beyaz kadran uygulaması yaparken devir saatini işaretlemeyi unuttuk eski yerinde olup olmadıgından emin değilim ama km yi işaretleyip yapmıştık...

son hız olarakta tatlı bir rampa aşağı LPG de 185 km yi gördüm...ama birdaha kesinlikle çıkma o hızlara... :bom:

yazın conta yakmak üzere imiş antifiriz koyduğumuz bidona hafif yağ gelmiş...contasını değiştirdik birazda tam kapak taşlama sayılmaz ama yüzeysel taşlattırdık...şuan gidişi iyi gibi ama usta bi 2000 km fazla zorlama dedi 2000 km sonra gel tekrar bi sıkayım sonra basarsın açarsın dedi...tam istedigim gibi oldu ara hızlanmalar arttı, yakıt düştü, motor sesi azaldı...2000 km dolsu başlayacam basmaya bide açıldımı tadından yenmiyecek... :D


dml860 yazdı:
Bu 3000d/d 90km/h 4.vites değil mi sisyphos?


sisyphos yazdı:
dml860 yazdı:
Bu 3000d/d 90km/h 4.vites değil mi sisyphos?

Hayır Ömer 5 :)
22 yaşında bir araçtan daha fazlasını beklemiyorum zaten daha fazla da basmıyorum benzin fiyatları malum ;)


Anonymous yazdı:
benim fairwayde
lpg de iken 5.vites 3000dd---100
benzinde iken 5.vites 3000dd---105


VetApex! yazdı:
takara34 yazdı:
benim fairwayde
lpg de iken 5.vites 3000dd---95
benzinde iken 5.vites 3000dd---105


yapma bunu.. :scratch:

benzin ve lpgde fark ettiğine emin misin? daha önceki tartışmaları bi oku istersen :)


VetApex! yazdı:
anatomist yazdı:
Geç çalışma şikayetiyle bujileri temizletmiştim ustaya. tırnak aralığını ben 08 olmalıydı dedim ustaya ama o hayır 0.7ye ayarlanır bu dedi, ve 0,7ye ayarladı. doğrusu nedir bilen var mı arkadaşlar.

Bu gün denedim LPG de 3000 devir/dak 93-94 km hıza çıktı birkaç düzlükte baktım hep aynı sonuç. ne dersiniz normal mi bu. bu arada düşük tırnak aralığı motor gücünü/çekişini düşürür gibi geliyor bana. bu tırnak aralığını artırmak gerekirmi acaba? ne dersiniz?


flash ta 0.8 aralıklı ama hiçbirzaman renault mühendisleri haklı çıkmamışlardır. ustalar bilir.

bide gaz için ayrı ayar yapıyorlarmış? böle bişey var mı arkadaşlar? :scratch:

mantıklı yanı gazın daha çabuk yanmasından olabilirmi?


Elbruz yazdı:
anatomist yazdı:
Geç çalışma şikayetiyle bujileri temizletmiştim ustaya. tırnak aralığını ben 08 olmalıydı dedim ustaya ama o hayır 0.7ye ayarlanır bu dedi, ve 0,7ye ayarladı. doğrusu nedir bilen var mı arkadaşlar.

Bu gün denedim LPG de 3000 devir/dak 93-94 km hıza çıktı birkaç düzlükte baktım hep aynı sonuç. ne dersiniz normal mi bu. bu arada düşük tırnak aralığı motor gücünü/çekişini düşürür gibi geliyor bana. bu tırnak aralığını artırmak gerekirmi acaba? ne dersiniz?


Broadway'in orijinal tırnak aralığı 0.8 ama 0.7'nin de sorun yaratacağını sanmam.Orijinalden düşük tırnak aralığı tabii ki daha zayıf ateşleme demektir,ama zaten emektar bobinin ilk günkü gibi orijinal 0.8'e yetecek kadar voltaj verip vermediği belli değil.

Hızın o devirde normal.Broadway daha önce de birkaç kez yazdığım gibi 3000'de 90 yapar,3-4 km'lik fark da normal kadran hata payıdır.Yalnız şu var,daha önce yine birçok kez tartıştığımız gibi motorun ürettiği güç ve kullandığı yakıt ile belli devirdeki hızın alakası yoktur.Bu tamamen şanzıman ile son dişli oranlarıyla ve debriyajın sağlam olup olmamasıyla ilgilidir.Yokuş ya da düzlük olması da farketmez,Broadway 30 derece yokuş yukarı da,aşağı da 3000 devirde 90 yapacaktır,eğim bu noktada motorun devirlenmesini etkileyecektir.Yani yokuş çıkarken 5'te 3/4 gazla 3000 devire çıkabiliyorken,aynı derece inişte 1/4 gazla 3000 devir ve 90 yapacaktır.

Deniz,Spring'in tırnak aralığı 0.6 mm diye biliyorum,onların ateşlemele sistemleri biraz daha zayıf olduğu için.Yanlışım varsa Deniz düzeltsin. ;)


karadeniz yazdı:
yok benim 2 sinin de tırnak aralığını bildiğim yok ama spring ile brodway arasında ateşleme sistemi farkı olduğunu biliyorum...bu farka dayanarak "bujiler de farklı olmalı" yorumunu yaptım.... ;) yoksa tırnak aralığı hakkında 1 bilgim yok...


Lauréate yazdı:
Bujiler Fabrika verisi olarak ;

Spring: 0.55-0.65
Broadway:0.75-0.85
Flash: 0.75-0.85

aralığında olmalıdır. ;)


__RaVe__® yazdı:
Lauréate


rainbow-fairway?? ;)


Lauréate yazdı:
__RaVe__® yazdı:
Lauréate


rainbow-fairway?? ;)


1.6 Litre Rainbow ve Fairway'de açıklık 0.75-0.85 aralığı olmalıdır.


VetApex! yazdı:
tırnağın açık veya daha kapalı olması ne işe yarar?


Elbruz yazdı:
Şu işe yarar,tırnak aralığı ateşleme tesisatının gücü oranında ne kadar açık olursa o kadar büyük bir kıvılcım atlayacaktır.Ama ateşleme sisteminin gücü,kısacası bobinden gelen voltaj yeterli değilse kıvılcım büyük ama zayıf olacaktır.Örneğin platin ateşlemeli Spring'de tırnak aralığı 0.6 iken daha güçlü olan elektronik ateşlemeye sahip diğer 9 ve 11'lerin aralığı 0.8'dir.Bu değer üretici tarafından ideal olan olarak belirlenir,aralığın normalden kısa olması daha kısa,uzun olması da zayıf kıvılcıma neden olur.Bu nedenle orijinal ateşleme sistemi ile orijinal tırnak açıklığında buji kullanılmalıdır.


karadeniz yazdı:
aslında bu ateşleme işleminde bujinin ateşinin silindir içinde yakıtı çok noktalardan ateşleyebilmesi istenir...ama bu ateşleme mesafesinin artması için elbruzun gayet detaylı 1 şekilde açıkladığı gibi güçlü 1 ateşleme sistemine ihtiyaç vardır... ;)

yani gene ne kadar ekmek o kadar köfte hesabına gelip dayanıyor olay... :D


karadeniz yazdı:
ya bu ruslar gerçekten acayip adamlar...hangi akla hizmetle böyle 1 şanzıman koyup oranlamışlar anlamış değilim...

benim 1500 80 hp lada vega 2. vitesde 6000 devirde 100 ü görüyor...1700 motorlu flash 7000 devirde yiyor aynı naneyi... :study: :scratch: bu ornalara rağmen gene iyi gidiyor bizim arabalar yolda...


Elbruz yazdı:
3000 devirde 110 yapan Broadway'in ya kadranı yüksek gösteriyordur,ya devir saati düşüktür,ya da gerçekten son dişli ile oynanmıştır.Spring de Broadway de 5. viteste 3000 devirde 90,4000 devirde de 120 yaparlar.

Zaten 5. vites 3000 devir isimli başlıkta da insanlaın yazdıklarını okumuşsundur,Broadway sahipleri 90-95 olduğunu söylüyorlar,5 km de zaten kadran farkı.

Spring için böyle bir uygulama verimli olmaz.Broadway ile kıyaslandığında zaten motorunun gücü düşük,gerçi torkları arasında beygir gücü kadar fark yok,zaten şanzıman dişli seçimlerinde de tork ön planda tutuluyor.Üreticiler aynı model aracın beygir güçleri aynı benzinli motoruna turbo dizel olandan daha kısa oranlı şanzıman takıyorlar.

Benzinli bir Broadway'e belki Fairway son dişlisi takılarak verim alınabilir,3000 devirdeki hız 100 km'ye çıkarılabilir,ama Spring için,hele ki lpg'li ise arabayı zorlamaktan başka işe yaramaz.


samsunlu R-9 yazdı:
Maalesef 90 . 4.vites dişli resmen uluyordu değiştirdik, ustaya (renocuRemzi samsun sanayinde) 5.vites dişlisinide değişmesini söyledim 100-110 olsun diye bunun spring için uzun vadede mantıklı olmayacağını belirtti. değişmedik ve yine maalesef 5. vites 3000 devir 90 . 160,ı lpg,de görüyor ama yerden kesilmeye başladığı için akıllı bi sürat değil. arabamı seviyorum (foruma yeni üyeyim o yüzden resimsiz) satarsam klimalı flash S yada 1.6 europa düşünüyorum. Sağolsun Remzi ustacım.
11.ay 2007 Şanzıman indi 4.vt. dişli değişti debriyaj balatası değişti sag direksiyon körüğü değişti şinzıman yağı konuldu supap ayarı yapıldı el freni ayarlandı hesap herşey dahil:230.oo ytl. Allah Razı Olsun. gelde başka marka düşün!

_________________
halen yaya :)


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Cmt Eyl 10, 2011 9:59 am 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzr Eyl 04, 2011 10:40 am
Mesajlar: 4834
Konum: Tekirdağ / Şarköy
Renault M210 Midliner 2500 d/dk da 6. Vites 100km/sa hız yapıyor... Motorun Son deviri 2800... :D

_________________
Biz, Bize Gerici Diyenlere;
DEH Demek İçin Gerideyiz...


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Cmt Eyl 10, 2011 4:54 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Eyl 05, 2011 4:20 pm
Mesajlar: 423
Resim


benim iveco daily kamyonet. 5. vites 3000 devir hızı...

_________________
2010 Fiat Albea Premio 1,3 Multijet


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzr Eyl 11, 2011 4:02 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Cmt Eyl 03, 2011 10:07 am
Mesajlar: 5515
Konum: İzmir
dizeller klasman dışı tutuyoz barış :) onlar 1 adım önde çünkü

_________________
halen yaya :)


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzr Eyl 11, 2011 4:59 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Eyl 05, 2011 4:20 pm
Mesajlar: 423
barut yazdı:
dizeller klasman dışı tutuyoz barış :) onlar 1 adım önde çünkü




olsun. ben yine resmi koyayım dedim. ;)

_________________
2010 Fiat Albea Premio 1,3 Multijet


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzt Eyl 12, 2011 7:48 am 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Eyl 05, 2011 2:38 pm
Mesajlar: 1727
Konum: ELAZIĞ
90 km..

_________________
Âmalimiz, efkârimiz ikbâl-i vatandir, OSMANLILARIZ ziynetimiz kanli kefendir...

Kavgada sehadetle butun kâm aliriz biz OSMANLILARIZ can veririz nâm aliriz BİZ.


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzt Eyl 12, 2011 10:22 am 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Cmt Eyl 03, 2011 10:07 am
Mesajlar: 5515
Konum: İzmir
bi golf gti alsammı diye kıvranıyom 120km onda da :(

_________________
halen yaya :)


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzt Eyl 12, 2011 10:56 am 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Eyl 05, 2011 8:40 am
Mesajlar: 3728
Konum: Eskişehir 93 RENAULT 11 RAINBOW
rainboww gti al 110 en az acii hemde beleş fiyatı

_________________
1.6 TeaM ForEveR

Biz bize yeteriz 1.4 severiz


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzt Eyl 12, 2011 4:35 pm 
Çevrimdışı

Kayıt: Pzr Eyl 04, 2011 5:14 pm
Mesajlar: 441
Konum: İstanbul
90 km/s 3000 dd max. tork devrinde paşa paşa gidiyoruz :) Tamam kısa oranlı ama mühendisi de böyle ayarlamış 1.4 motor için :)
Dizeller klasman dışı olsa da megane da 6. vites 3.000 dd'de 155 km/sh.


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzt Eyl 12, 2011 6:10 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzr Eyl 04, 2011 3:18 pm
Mesajlar: 905
Konum: Muğla/Milas
olvne yazdı:
90 km/s 3000 dd max. tork devrinde paşa paşa gidiyoruz :) Tamam kısa oranlı ama mühendisi de böyle ayarlamış 1.4 motor için :)
Dizeller klasman dışı olsa da megane da 6. vites 3.000 dd'de 155 km/sh.

Renault'un 1.4 motorun şanzımanını tasarlayan arkadaşa söylüyorum,o şanzıman senin...
Sinir olduğum konu sadece 5.vites oranı...1.2.3.4. vitesler çok iyi ama 5.vites biraz daha uzun olacaktı...

_________________
♥♥♥ 1.4 TeaM™ ♥♥♥


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzt Eyl 12, 2011 7:10 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Eyl 05, 2011 8:40 am
Mesajlar: 3728
Konum: Eskişehir 93 RENAULT 11 RAINBOW
ednan o 1.4 olduğundan ölee yapmışlar arabayı fazla kasmasın motor şeyinden ter atmasın diye vardır adamların bi bildiği :D

_________________
1.6 TeaM ForEveR

Biz bize yeteriz 1.4 severiz


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzt Eyl 12, 2011 7:13 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Cmt Eyl 10, 2011 5:42 pm
Mesajlar: 144
salla2000 yazdı:
ednan o 1.4 olduğundan ölee yapmışlar arabayı fazla kasmasın motor şeyinden ter atmasın diye vardır adamların bi bildiği :D

ne çok şey biliyon sen maşallah. tamirci olsana sen :lol: :lol:


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzt Eyl 12, 2011 7:15 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Eyl 05, 2011 8:40 am
Mesajlar: 3728
Konum: Eskişehir 93 RENAULT 11 RAINBOW
o işi hobiii olarak yaparım hacıı meslek belli

_________________
1.6 TeaM ForEveR

Biz bize yeteriz 1.4 severiz


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzt Eyl 12, 2011 8:02 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzr Eyl 04, 2011 3:18 pm
Mesajlar: 905
Konum: Muğla/Milas
salla2000 yazdı:
ednan o 1.4 olduğundan ölee yapmışlar arabayı fazla kasmasın motor şeyinden ter atmasın diye vardır adamların bi bildiği :D

Hakkaten abi sen ne çok biliyon ya :lol: nası 1.4 motorsa artık çekişi harika ;)

_________________
♥♥♥ 1.4 TeaM™ ♥♥♥


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzt Eyl 12, 2011 8:28 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Eyl 05, 2011 8:40 am
Mesajlar: 3728
Konum: Eskişehir 93 RENAULT 11 RAINBOW
Gençliğine vereyim o zaman sende zamanla öğrenirsin :D :D

_________________
1.6 TeaM ForEveR

Biz bize yeteriz 1.4 severiz


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzt Eyl 12, 2011 8:29 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzr Eyl 04, 2011 3:18 pm
Mesajlar: 905
Konum: Muğla/Milas
salla2000 yazdı:
Gençliğine vereyim o zaman sende zamanla öğrenirsin :D :D

Seninde yaşlılığına veriyorum abi bizim arabayı kullanırsan öğrenirsin :lol:

_________________
♥♥♥ 1.4 TeaM™ ♥♥♥


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzt Eyl 12, 2011 8:34 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Eyl 05, 2011 8:40 am
Mesajlar: 3728
Konum: Eskişehir 93 RENAULT 11 RAINBOW
biz yaşlılar olarak ne brolar ne flashlar kullandık ednanım bro bakınız gts farkı nee

_________________
1.6 TeaM ForEveR

Biz bize yeteriz 1.4 severiz


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzt Eyl 12, 2011 8:38 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzr Eyl 04, 2011 3:18 pm
Mesajlar: 905
Konum: Muğla/Milas
salla2000 yazdı:
biz yaşlılar olarak ne brolar ne flashlar kullandık ednanım bro bakınız gts farkı nee

Benzinli,motoru yorulmamış orjinal ve süper temizlikte bir GTS fark ortada abim ;)

_________________
♥♥♥ 1.4 TeaM™ ♥♥♥


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzt Eyl 12, 2011 8:39 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Eyl 05, 2011 8:40 am
Mesajlar: 3728
Konum: Eskişehir 93 RENAULT 11 RAINBOW
km saatimin resmini yollamamı istermisin adnan

_________________
1.6 TeaM ForEveR

Biz bize yeteriz 1.4 severiz


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzt Eyl 12, 2011 8:40 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzr Eyl 04, 2011 3:18 pm
Mesajlar: 905
Konum: Muğla/Milas
salla2000 yazdı:
km saatimin resmini yollamamı istermisin adnan

Özelden at :D

_________________
♥♥♥ 1.4 TeaM™ ♥♥♥


Başa Dön
 Profil  
 
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 278 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Sonraki

Tüm zamanlar UTC


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Geçiş yap:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye