RENAULT 9-11 KULÜBÜ

Türkiye'nin İlk ve Tek Renault 9-11 Kulübü
Zaman: Prş Tem 19, 2018 9:45 am

Tüm zamanlar UTC




Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 5 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: Prş Mar 01, 2018 2:52 am 
Çevrimdışı

Kayıt: Prş Mar 01, 2018 2:47 am
Mesajlar: 5
merhaba.reno 9 spring lpg li,jikle çekince araç sönüyor .sebebi ne olabilir


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzr Mar 04, 2018 2:46 pm 
Çevrimdışı

Kayıt: Çrş May 24, 2017 7:10 am
Mesajlar: 13
Jigle otomobilinize iki ayrı fonksiyonu yerine getirmek için koyulmuştur. Birincisi rölantiyi yükseltmek ki, sanıyorum o maksatla kullanıyorsunuz. İkincisi motora daha zengin hava-yakıt karışımı göndermek. Bu işlemi yaparken, boğaz kapaklarını kısmen kapatarak karbüratöre hava girişini kısıtlar. Benzin alt kısımda olduğu için sorun yaşanmaz. Ancak LPG.li araçlarda havanın yakıt olarak LPG. ile karıştığı bölüm, boğaz kapağının üst bölümüdür ki; siz jigleyi çektiğinizde, sadece havanın değil, aynı zamanda yakıtın da girişini kısıtlamış olursunuz. Eğer jigle montajı hatalı yapılmışsa yarım çekseniz dahi, boğaz tamamen kapanır ve gaz içeri geçmez. Yakıt gelmeyince, haliyle araç da çalışmaz.


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Çrş Mar 07, 2018 3:01 pm 
Çevrimdışı

Kayıt: Pzr Kas 01, 2015 8:51 pm
Mesajlar: 502
bence tam tersi. sprinkler tek boğazlıdır. gazda karbüratörün yan tarafından delinerek verilir. yani gaz jikle kelebeğinin altından veriliyor. jikle çekilincede lpg beyni artan vakumdan dolayı aşırı miktar gaz gönderip motorun istop etmesine sebep oluyor. burada yapılabilecek tek şey jikle kelebeğini iptal etmktir. jikle çekilince devir yükselecek ama kelebek kapanmayacak. bu şekilde kelebek devre dışı bırakılmalıdır.


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Çrş Mar 07, 2018 5:34 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Sal Eyl 06, 2011 7:38 am
Mesajlar: 1854
Konum: Keçiören/ANKARA Renault Clio 2 - R9 Spring
burakesk yazdı:
bence tam tersi. sprinkler tek boğazlıdır. gazda karbüratörün yan tarafından delinerek verilir. yani gaz jikle kelebeğinin altından veriliyor. jikle çekilincede lpg beyni artan vakumdan dolayı aşırı miktar gaz gönderip motorun istop etmesine sebep oluyor. burada yapılabilecek tek şey jikle kelebeğini iptal etmktir. jikle çekilince devir yükselecek ama kelebek kapanmayacak. bu şekilde kelebek devre dışı bırakılmalıdır.

springler için miksersiz lpg montajı gibi bir avantaj vardır. fakat sizin genellediğiniz gibi tüm springlerde karburator delme işlemi yapılmamıştır. aksine delme işleminin yapıldığı spring sayısı çok çok azdır.

_________________
Renault Clio 2 1.6 HB -2000
Renault 9 Spring -1993


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Cmt Nis 28, 2018 7:53 pm 
Çevrimdışı

Kayıt: Prş Mar 01, 2018 2:47 am
Mesajlar: 5
teşekkürler. aracın lpg karbüratörün yan tarafından bir delikten geliyor.bu jikle çekince sönme olayını düzeltmek için ne yapmamı önerirsiniz


Başa Dön
 Profil  
 
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 5 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 0 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Geçiş yap:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye